Birthday gift

Hey girls! Gisteren was ik jarig en ben ik 21 jaar geworden. Het was een gezellige dag vol met familie, vrienden en gesnaai. Van mijn vriend heb ik een erg mooie tas gekregen!
img_1618Is het geen schatje? De tas is van het merk Save My Bag. Ik kwam hem tegen op internet en was oprecht verliefd. Ik dacht eerst dat de tas van leer gemaakt was, maar toen  ik hem gisteren kreeg zag ik dat het van een soort duikersmateriaal gemaakt is, wat eigenlijk best fijn is: je kan deze tas wassen!

img_1619De tassen komen uit Italië en zijn ontworpen door een stel uit Bergamo.

Like the name itself says, SMB is born from the idea to protect your own bag (literally a cover!), but is so full of personality that becomes a cult bag on its own

img_1620Mijn tas is de Icon in de kleur ‘metallic toffee’, en de kleur is zo ongelofelijk mooi. Ik ben helemaal verliefd!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
xxx-jes-bromello

 

Leave a Reply

