Over de grens

Hoi allemaal! even voor dat ik met mijn post begin een huishoudelijke mededeling: het lukt mij niet om elke dag iets te posten. Bloggen is niet mijn fulltime baan, ik zit dagelijks op school en heb ook nog een bijbaantje, dus het lukt gewoon niet: jammer! Ik blijf zeker doorgaan, omdat ik het erg leuk vind, zeker omdat ik steeds meer bezoekers en comments krijg.

Ik kom uit Arnhem, en dat is vlakbij de Duitse grens. Vaak gaan we daar tanken en boodschappen doen, omdat het best wel wat geld scheelt. In Duitsland zit ook de DM, een drogisterij met hele fijne prijsjes. Ik kwam er via een nichtje achter dat ze daar tegenwoordig ook NYX verkopen, dus het leek mij een goed plan om even een bezoekje te brengen aan de DM in Emmerich!

fullsizerender
Dit is wat ik aan make-up geshopt heb: een trend it up nagellakje in de kleur 090, de NYX stay matte but not flat powder foundation in de kleur 09 TAN en de NYX soft matte lip cream in cannes.

De stay matte but not flat powder foundation is een matte, zachte poeder die fijn aanbrengt. Het spiegeltje en sponsje zijn erg handig, zo kun je de poeder meenemen voor onderweg voor een kleine touch-up. De poeder kost €12.
fullsizerender-1Cannes is zooooooo mooi! ik maak geen grap. Dit is het eerste kleurtje wat ik swatchte en ik moest hem gelijk meenemen. Ik weet alleen niet helemaal hoe ik de kleur kan omschrijven, op mijn lippen lijkt hijfullsizerender-5 een beetje een kersenkleurtje te hebben. De lip cream heeft ook een fijne textuur, het droogt je lippen niet uit maar is toch matte! Het enige nadeel van de lip cream is dat hij niet super lang blijft zitten. Deze kost ongeveer €7

Dit vind ik ook een mooi kleurtje, helaas zonder catchy naam! Trend it up is (volgens mij) het eigen merk van de DM en dit is de UV Powergel nail polish. Ik heb hier al een paars lakje van en die is echt fantastisch. Zelfs zonder topcoat blijft hij enorm lang zitten. Op de foto lijkt het lakje meer roze maar in het echt is hij fuchsia. Dit lakje kost ongeveer €3.
fullsizerender-7Ik ben best wel gek op het eigen merk van de DM als het om verzorging gaat, namelijk Balea. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het, met allemaal erg fijne prijsjes.

Ik heb een deodorant meegenomen in de geur ‘mango’ en een scheergel in de geur ‘pink grapefruit’.

Fijn weekend beauties!
xxx-jes-bromello

Leave a Reply

