She loves to grind

Hey everyone! Ik ben nét terug uit Utrecht. Ik heb dit weekend op de jaarbeurs gestaan omdat kennissen daar stonden met hun eigen bedrijf. Ik heb onder andere geholpen met de koffie en dat heeft een zakcentje opgeleverd, vandaar dat ik de laatste dagen niks geplaatst heb! Ik denk dat ik mijn blogposts maar van te voren ga maken, en dan automatisch laat posten!

Ik heb dit weekend wel gezien dat een commercieel beroep écht niet bij mij past. Ik hou er helemaal niet van om mensen iets aan te smeren of om ze een flyer in hun handen te douwen. Ik hou meer van omgang met mensen, en dan vooral met kinderen. Ik liep ook meer met het koekschaaltje rond voor de kinderen dan met flyers ;-).

Het vette eten van de laaste paar dagen heeft ook zijn tol geëist, ik zit onder de puistjes! verschrikkelijk! Ik heb sowieso van mezelf een vette huid, maar dit slaat echt alles! Dus als iemand een goed crèmepje of masker weet, let me know.

Verder hebben we gisteren lekker gegeten in Utrecht bij Ruig. Ruig is een restaurant vlak bij de jaarbeurs waar je steaks en burgers kan eten! Super lekker. Ik heb gisteren genoten van een medium Ruig’s steak met kruidenboter.fullsizerender-16

Enjoy your evening girls!
xxx-jes-bromello

Leave a Reply

