She loves her some rituals

Yes! Rituals komt weer met een nieuwe collectie. Ik vind het geweldig wanneer de wintermaanden er aankomen. Dan krijg je van elk cosmetica en verzorgingsmerk vaak een heerlijke kerstlijn. Rituals heeft 29 nieuwe producten uitgebracht, en ik ga nu kort beschrijven welke producten ik zou willen proberen en waarom.
Untitled-design-4.png
Zoals ik in een eerdere post heb geschreven, ben ik gek op de luchtjes van Rituals. Ik gebruik de bed & body mist vaak om in mijn kamer te spuiten, en daarom lijkt Parfum d’interieur mij ook een fijn product. Dit is een parfum speciaal gemaakt om in huis te spuiten. Het parfum is te verkrijgen in drie geuren.
untitled-design-8
Ik ben hier zo benieuwd naar! De verpakking is al super chic. Dit zijn dus twee nieuwe parfums (ja, weer een luchtje!). Voyage en Inde voor haar, en Maharaja d’or voor hem. Voyage en Inde moet poederachtig en elegant ruiken, dat belooft wat!
Untitled-design-11.png
Weer zulke prachtige verpakkingen! Dit is de nieuwe limited edition van rituals en heet the Ritual of light, gericht op rust en sereniteit. Het moet ruiken naar sinasappel en kaneel, een aparte combinatie als je het mij vraagt! Ik vind sinasappel erg fris, en kaneel juist heel warm, dus ben benieuwd hoe het ruikt. Ik ben enorm gek op de shower foams van rituals, dus als dit mijn geur is ga ik die sowieso inslaan.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen, en wie weet hebben we binnenkort wel een rituals shoplog 😉
xxx-jes-bromello

Leave a Reply

