Would you love to see my naked?

Hoi allemaal! Nee, ik ga niet uit de kleren vandaag, maar ik wou graag mijn Urban Decay Naked2 palette aan jullie laten zien. Het is geen nieuw palette, maar hij blijft erg mooi! In mijn dagelijkse make-up look draag ik weinig tot geen oogschaduw: dit komt gewoon omdat ik het nog niet erg mooi kan, dus blijft het meestal bij een of twee kleurtjes, ook maak ik vaak een lijntje met een kleurtje uit dit palette, dat is net wat meer make-up, maar blijft het toch subtiel.

fullsizerender-7

Ik moet me ook alvast verontschuldigen voor de kwaliteit van de foto’s: ik begin nou eenmaal net met bloggen! als ik eenmaal de beste hoeken en tricks onder de knie heb zullen ze vast wel mooier worden, en als mijn blog een beetje goed gaat lopen ben ik ook bereid om een betere camera aan te schaffen, wat een straf he ;-).

fullsizerender-8fullsizerender-9
van links naar rechts: Foxy, half baked, bootycall, chopper, tease, snakebite, suspect, pistol, verve, YDK, busted en blackout.

De kleurtjes zijn nude tinten (Goh Jessica, van daar de naam Naked2) met een beetje shimmer, wat best subtiel is. De kleurtjes zijn goed te combineren en ik gebruik Bootycall ook graag als highlighter. Ik vind de namen ook enorm leuk, geeft een leuke twist aan een palette.

fullsizerender-10
Hier de swatches van de oogschaduw. Mijn camera (Ja Jessica, dan moet je ook geen foto’s maken met je iPhone) legt niet alles even mooi vast, but they are so pretty! Mijn favoriete kleurtjes uit het palette zijn half baked, bootycall en snakebite.

Ik hoop dat jullie een beetje begrip hebben voor mijn onprofessionaliteit (haha!) en dat jullie mijn (overbodige) post leuk vonden!
xxx-jes-bromello

Leave a Reply

