My daily make-up

Hoi allemaal! ik neem voor om elke dag te bloggen, en zo blog ik bijna een hele week niet. Heel stom, maar ik was enorm druk met school, werk en alles daaromheen. Morgen moet ik ook om 08:45 in Nijmegen zijn, in plaats van het gebruikelijke 12:00, dat valt zwaar na een lang, druk weekend! Ik wou toch graag een blog posten vandaag, dus heb voor jullie mijn favoriete/dagelijkse make-up op de foto gezet.

fullsizerender-3Dit is wat ik dagelijks gebruik voor mijn gezicht:
– Make Up Acadamy Skin Define Hydro foundation in de kleur ‘natural beige’
– Primark concealer in de kleur ‘dark’
– Real Techniques concealer brush
– Sleek MakeUP Base Duo Kit in de kleur ‘earth’
– Real Techniques powder brush

fullsizerender-4
Dit zijn echt mijn favoriete poeders! Deze gebruik ik ook echt dagelijks. De bronzer gebruik ik meestal voor contouren, omdat ik niet gek ben op créme contourkitjes.
– Catrice sun glow powder in de kleur ‘020 deep bronze’
– MAC mineralize skinfinish in de kleur ‘soft and gentle’
fullsizerender-5
– Maybelline New York the Colossal  Volume Express mascara
– Catrice eyebrow set
– Primark wimperkruller
– Primark wenkbrouwkwastje
fullsizerender-6
Ik draag echt vrijwel nooit hetzelfde op mijn lippen, soms gebruik ik ook alleen lippenbalsem, maar dit zijn toch echt wel mijn favorieten
– Eos lipbalm
– Kylie Cosmetics lip kit in de kleur ‘ginger’
– MAC lippenstift in de kleur ‘lovelorn’
– LOOkX lip & blush stick in de kleur ’empire’

Nou, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik vrijwel dagelijks op mijn koppie smeer! Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto’s, ik heb alles op het laatste moment gedaan en ik hoop dat het volgende week beter gaat met dagelijks bloggen!
xxx-jes-bromello

Leave a Reply

