Macarons are a girls’ best friend

fullsizerender-2
Hoi allemaal! Vandaag heb ik een redelijk drukke dag, maar ik ga toch proberen elke dag een blog te posten. Ik moest heel erg vroeg opstaan, omdat wij thuis dubbel glas krijgen. De bouwvakkers zijn al sinds acht uur bezig en het begint op te schieten. Omdat je toch niet echt uitrust met zoveel commotie om je heen, besloot mijn vriend me op te vrolijken met macarons!  Deze macarons zijn werkelijk waar zo mooi en zo lekker! Ze komen van Chocola Belga in Nijmegen, ik had er zelf nog nooit van gehoord, maar ze hebben twee vestigingen in Nijmegen dus het zal wel een goede zaak zijn.

Mijn vriend doet vaker dit soort lieve dingen, en dan smelt ik echt helemaal. Het is echt een schatje! Ik moet helaas om vier uur werken, dus het was een kort maar krachtig bezoekje.

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben vandaag!
xxx-jes-bromello

 

Leave a Reply

